Capture the flag (Zászlórablás):
A két sereg már napok óta küzd egymással 18 méterre a föld alatt egy elhagyatott kőfejtőben. Hitüket nemzetük zászlajából merítik, melyre esküt tettek: vagy győzelemre viszik, vagy azzal együtt buknak el! Víz és élelem fogytán az egyik csapat vezére arra gondol, hogy ellenfelük zászlójának megszerzésével újra erőt adhatna embereiknek a harc folytatásához! Tudja viszont, ha saját zászlójuk eltűnne minden bizonnyal a harcok végét jelentené!
A legnagyobb csapást azzal mérhetik a másikra, ha megkaparintják zászlójukat és saját bázisukra viszik, mint trófeát!
Röviden:
Az nyer, aki mindkét zászlót a bázisára viszi, mielőtt lejár a játékidő.
Defend the Base (Bázisvédés)
A feladat nagyon egyszerűnek hangzott a mélységi felderítők számára. Felkutatni az ellenség bázisát, majd bemérni a célpontot a távolsági lézerrel és továbbítani az adatokat a felszíni csapatoknak, akik a szellőző rendszeren keresztül mérnének csapást az ellenfélre. Az erre kapott műszer természetesen elromlott. A csapat valamely tagjának be kell jutnia a bázisba, mert onnan kell továbbítani a jelet, hogy a társaik megkapják a megfelelő koordinátákat. Nagy festékfürdőre lehet számítani mire egy katona is bejut élve az ellenség bázisára, de valakinek ezt a munkát is el kell végeznie...
Röviden:
Az egyik csapatnak meg kell védeni a bázist a másiknak be kell jutnia vagy meg kell semmisíteni a bent lévő csapatot.
Ammo Rush (Lőszerfutam)
A visszavonuló csapatok fel akarták robbantani a megmaradt lőszerraktárukat, de a bomba csődöt mondott. A parancsnok egy különítményt küld vissza, hogy a támadók ne juthassanak utánpótláshoz. Az időzítés drámai, a két fél egy időben ér a raktárhoz és a tűzharcok során fogyó lőszerre mindenkinek égető szüksége lesz.
Röviden:
A pálya közepén található ládát el kell hozni a saját bázisra. Kétféle módon lehet játszani:
- Üres ládával.
- A ládába mindkét csapat összes tagja belerak x számú festékgolyót (pl: mindenki 25 darabot) és azé a csapaté lesz aki ezt vissza tudja vinni a bázisra.
Manhunt (Embervadászat)
Egy különleges alakulat négy tagja ellenséges vonalak mögött rekedt. Céljuk, hogy kikerüljék a közeledő járőrcsapatot. Persze, ez koránt sem olyan egyszerű feladat, hiszen az ellenség megérezte a betolakodók jelenlétét. Továbbá az is nehezíti a feladatot hogy, ha felfedezik őket számolniuk kell a többszörös túlerővel. Bár még akkor sincs minden veszve, hiszen a két tüzér markere eggyidejüleg másodpercenként 20-30 golyó kilövésére is képes, ami hamar végezhet a nagy létszámú járőrcsapat több tagjával is. Innentől kezdve már csak két esélyük van a biztos halál elkerülésére. Az egyik és egyben a legnehezebb az, hogy megsemmisítsék a létszámfölényben lévő járőröket a két mesterlövész segítségével, kiknek markerük pontossága segíthet a már jól felkészült járőrök kiiktatásában. De ez a hadművelet a csapat teljesen megsemmisüléséhez vezethet. A másik lehetőség pedig az, hogy kihúzzák míg a járőrök felsőbb utasításra el nem hagyják a területet.(vagyis a szimuláció ideje véget nem ér)
Röviden:
4 játékos elbújik a mélyben (2 automata, 2 sniper) a többi 2 perc után keresni kezdi őket (12-16 fő, félautomatákkal), ha lejár az idő a négyfős csapat nyer.